31 de saptamani

Asta ecografic, cronologic sunt vreo 30.Ieri am fost la control , adica sa o vedem pe Ingrid, cum ar zice surioara mai mare.Surioara care de cum a auzit unde mergem , m a intrebat cu speranta : „mami, astazi o scoate dl doctor sa ne o dea acasa?”

Este nerabdatoare sa o vada, ma intreaba daca ea mai are loc in burtica , vrea sa stie programul ei , gen daca doarme , daca se misca.Atunci cand se joaca si  ii spun ca nu doarme, o ” cearta” , ceva de genul : ” Ingrid, tu mereu te joci ?” sau ” hei, Ingrid tu dormi mereu?”

Ingrid este bine , este pozitionata asa cum Daria nu  a experimentat.Ingrid este cu capsorul deja in jos, pe cand Daria a fost in pozitie pelviana pana cand a fost scoasa din burtica.Are aproximativ 1630 grame, eu sunt bine , celelalte la fel.

Repet doar analizele de sange, cam atat.Urmatorul control pe 3 iulie, fix de ziua Dariei, pentru ca medicul pleaca toata luna iulie  si vrea sa se asigure ca totul decurge normal, urmand sa ne mai vedem la inceputul lui august.Eu recunosc ca stau cu emotii pana cand se va intoarce.

Am discutat despre nastere, va  fi tot cezariana.

Eu sunt din nou la etapa la care daca nu sunt franta de oboseala sau daca am apucat sa atipesc langa Daria ziua, fac ture prin casa pe la 2 -3 noaptea.Efectiv nu mai pot dormi…..si stau asa pana cand adorm la loc, spre dimineata.

Astazi facem bagajele. Spre dimineata plecam la mare , iar Daria este fericita la maxim, mai ales ca pleaca cu toate prietenele ei „din copilarie” .Bagaje putine, chiar zambeam cand am citit articolul tau Roxana.Si la noi este la fel, cu fiecare an , mai scoatem din bagaje, se ia doar strictul necesar, asa ca am crescut  considerabil spatiul liber  din portbagajul masinii :).

Cam astea sunt ultimele vesti despre bebelusa mica, ma bucur ca este bine si ma bucur in continuare de sarcina , la maxim.

2 gânduri despre “31 de saptamani

Lasă un răspuns

