Insomniile si pernele de gravida

Recunosc ca  multumesc in fiecare noapte  celui/celei care a inventat asa ceva.Perna de gravide, nu insomniile.Ultimele,  sunt cele cu care ma confrunt de cel putin o luna incoace.Si pe langa insomnii , mai si visele alea ciudate,  „normale” in sarcina .Numai normale nu sunt din punctul meu de vedere.Sunt horrible, chiar.Nu stiu cum un subconstient poate „lucra” asa ceva.

Problema mea este ca atunci cand vine seara, vin si inconvenientele.Pentru ca dorm cateva ore foarte bine, dupa care, la revedere.Este si cald, burtica este din ce in ce mai mare, adica e din ce in ce mai dificil sa dorm cum mi as dori .Mai ales ca Ingrid ma atentioneaza imediat daca nu i convine cum stau.Am noroc cu pernele de gravide, sau ma rog cu orice perne pana la urma, insa am mostenire de la Daria, asa ca am profitat.Pe mine chiar ma ajuta , imi usureaza cat de cat somnul, ma ajuta sa dorm cat de cat bine.Nu stiu daca m as fi descurcat fara ele, desi sunt convinsa ca existau alternative.Mama mea nu cred ca avea asa ceva, spre exemplu.

Au inceput si contractiile.Contractii despre care recunosc ca nu prea stiam multe, Daria  fiind nascuta mai devreme, contractii deloc.Nu m am speriat, am invatat sa le „controlez”, momentan sunt rare, dar sunt.

Mi se pare ciudat, mai ales din prisma faptului ca la prima sarcina , nu am experimentat ultima „suta de  metri”, nu stiu la ce sa ma mai astept, daca e cazul, probabil va fi mai greu, dar asta este.Pentru mine tot e sublim.Si mi place ca sunt insarcinata vara, desi multa lume ma compatimeste.Prefer de departe vara, fara nici un pic de regret.Si pentru mine si pentru bebelus.

Bebelusa care se pare ca ia absolut tot ce gaseste bun la mine si foarte bine ca face asa, deoarece analizele mele nu stau prea grozav, dar iarasi sunt convinsa ca va fi ok.Important este sa se dezvolte ea bine , adica sa vedem crestere in greutate cum spune medicul meu.Crestere doar la bebelusa , nu la mine :).

Mai avem putin si ne cunoastem, abia asteptam.Desi , am niste emotii…..

 

 

Un gând despre “Insomniile si pernele de gravida

Lasă un răspuns

