Aproape de final

Ingrid e bine.Are 2500 de grame, inca sta cumintica, ia in greutate bine  si se joaca.Totul este normal, nimic in afara parametrilor.Ne apropiem din ce in ce mai mult de final.Peste 2 saptamani urmeaza un nou control, dupa care o scurta internare, jumatate de zi , pentru analize, discutii despre anestezie etc.Am avut surpriza  de a afla ca medicul meu  programase deja cezariana, din motive de bloc operator aglomerat in august.Asadar, dupa lista si calculele lui, Ingrid se va naste pe 15 august.Acum sa vedem daca si ea este de acord cu aceasta data.

M am mobilizat intr un final si am reusit sa organizez , sa sortez , sa spal, calc vasta garderoba a micutei, dobandita de la surioara mai mare.Si am avut surpriza sa constat ca are saci intregi de haine.Si am scos doar hainele pentru 0-6 luni, din motive de spatiu.

Si mi am amintit de Daria cand era bebelusa, si stiam fiecare hainuta , fiecare poveste, de unde a fost cumparata, cand am imbracat o cu ea prima oara, tot.Parca totul s a petrecut cu foarte putin timp in urma, nu acum 4 ani.

Sunt aproape gata si cu bagajul meu, de care nu ma atinsesem pana ieri.Mai trebuie sa aducem patutul, cadita, etc.Si sa comandam caruciorul si cam atat.Si sa stau mai linistita, zic eu.

Daria abia asteapta sa vada „cum arata” Ingrid.Cu cine seamana ea , cat este de mica?E drept ca si eu astept raspunsurile la intrebarile astea….

Lasă un răspuns

