Dorinte

Acum cateva zile am avut parte de o remarca din partea Dariei.Pe care probabil a tot inabusit o , a tot analizat o si pana la urma a scos o la iveala.M a cautat prin casa, a venit la mine tacticos, serioasa ca si cand aveam de discutat un subiect extrem de important, care subiect este extrem de important, recunosc, si mi a spus: „mami, cand nu o sa mai ai tu  burtica, o sa ma mai iei si pe mine in brate?”

Subiect care pe langa faptul ca este important , m a emotionat, pentru ca ea simte nevoia de afectiune la fiecare respiratie si pentru ca ceva ce iese din”normalul” nostru este tragedie.Si am promis solemn ca dupa ce nu o sa mai am burtica si o sa ma refac dupa cezariana o sa o iau si in brate.Asta e emotionanta, pentru mine inseamna mult si pentru ea la fel.Insa am avut parte si de dorinte sau incercari/curiozitati amuzante.

Pentru ca intr o dupa amiaza, a vrut sa experimenteze probabil care e treaba cu perna asta de gravide, ce face ea asa miraculos si de ce este ea nelipsita din pat non stop.Si a experimentat.Eu am ras singura prin casa cand am intrat in camera si am vazut peisajul.

IMG-20130712-00127

Alta dorinta, sau mai bine zis curiozitate maxima este legata de surioara ei.Dupa ce zile intregi s a confruntat cu dileme de genul, cum arata la fata , cu cine seamana , acum are alte intrebari: „mami, ea cum o sa aiba vocea?o sa vorbeasca diferit fata de mine ?”

In rest, suntem bine, inca suportam caldura, serile in care adorm cu mult peste ora 1 sau 2, nasul infundat la maxim, sau carceii aia groaznici sau altele. .Maine dam o fuga la spital pentru controlul preanestezic si analizele de sange si ce o mai fi nevoie inainte de cezariana.

Burta mea a explodat, s a marit foarte mult  in ultimele 2 saptamani.Si nu o spun numai eu, ci si restul lumii.De la doamna de la alimentara pana la plimbarile de seara prin oras, toata lumea ma intreaba daca sunt doi in burtica sau cate zile mai am, probabil se observa clar ca e vorba de „cateva zile”.Ca sa nu mai zic ca aud pe langa mine fara sa vreau : ” wow….ce burta mare are ” :).

WP_20130803_003

 

WP_20130803_004

WP_20130803_001

2 gânduri despre “Dorinte

Lasă un răspuns

