Emotiile de final

Final care se apropie din ce in ce mai repede.Peste nici 2 zile o vom vedea pe pitica .Am emotii mult mai mari ca la Daria, am emotii si pentru ca e prima oara cand plec atatea zile de langa ea, am emotii de cum va fi nasterea, apoi intalnirea lor de acasa….am in momentul acesta o gramada de intrebari si dileme si de toate.

Totodata, ma gandeam ca sunt ultimele zile de leneveala in burtica, ultimele miscari de bebelus, ultimele emotii legate de sarcina.Totul este pregatit, ea vad ca si a propus sa stea cumintica pana la final, desi in ultimele zile ne a cam dat semne ca ar vrea sa cam paraseasca vechea ei casa.

Acum…..sa asteptam.De maine dupa amiaza urmeaza pregatirea pentru operatie, adica fara masa dupa ora 16 si cel mai greu imi va fi sa ma despart de apa minerala , pe care am baut o cu tonele cred, in sarcina de acum.Joi dimineata plecam  , va trebui sa fim la ora 6 la maternitate.

Daria este si ea din ce in ce mai nerabdatoare, nu stiu daca simte presiunea apropierii momentului sau este doar curioasa sa si vada surioara.Ne a transmis ca vrea sa vina sa o vada.O va aduce tati vineri sa se cunoasca.Pana atunci ne intreaba cat mai este pana joi.

Cam atat,  acum pe finalul celei de a doua sarcini, 9 luni minunate, pline de emotii, de frumos, de asteptare.A fost sublim, a fost asa cum ne am dorit, multumesc lui Dumnezeu pentru tot, a fost o sarcina frumoasa, fara nici un fel de probleme majore, o sarcina de care m am bucurat in fiecare secunda , exact cum a fost si la Daria. De saptamana viitoare incepem o alta aventura, sunt convinsa ca la fel de minunata, exceptand partile alea grele, care se uita imediat oricum.

Va urma

3 gânduri despre “Emotiile de final

Lasă un răspuns

