30

Nu mă simt de 30 de ani, am mai zis o , cred.Însă timpul are grija sa mi amintească totusi ca a mai trecut 1 an.Si anul acesta a fost minunat, tocmai pentru ca in familia noastră a mai apărut cineva.Nu mi doresc nimic mai mult decât ce am acum, o familie minunata, doua fetite minnunate si un tati minunat .Imi dorensc doar sănătate pentru noi toti si răbdare, putere pentru noi doi sa le crestem pe micile noastre minuni.

9 gânduri despre “30

  1. La multi ani!Clipe minunate alaturi de familie si felicitari pentru nastere;ma bucur sa aud ca s-au mai schimbat unele lucruri la Giulesti;ma refer la asistentele de la alaptare(in 2011 cand am nascut eu nici nu te bagau in seama d-apai sa-ti mai explice ce si cum)si ma bucur ca Dr.Ion a ramas acelasi OM.Putere de munca sa aiba pt multi multi ani de acum inainte.

  2. la multi ani si multa sanatate! Iti citesc cu drag blogul, mai ales ca ma regasesc destul de mult in postura ta – mamica de fetita si proaspata mamica de bebe de 1 luna :). Si e o senzatie minunata!

Lasă un răspuns

