Fetele

Fetele mele frumoase.Care ma fac sa uit de orice urma de oboseala, sau griji sau orice.Cand le vad impreuna ma topesc de ele.Sau cand mai trebaluiesc prin casa si trebuie sa am grija ca in fiecare camera doarme cate una dintre fete.Si mi e drag sa le vad fetele de ingerasi atunci cand merg sa verific ce fac ele.

Ingrid are deja 11 zile.E schimbata fata de 15 august.Mananca bine , chiar este „periculoasa” daca nu i se serveste masa la timp.Momentan am observat ca mananca undeva la 2 ore , 2 ore si jumatate.Noaptea intervalul intre mese se mareste putin, prefera sa doarma, sau nu.Pentru ca nu e totul asa…roz, avem si nopti in care ne mai supara cate ceva .

Ii place afara.Doarme.Dar sa se mearga cu carutul, nu  sa stam pe loc.Exact asa facea si surioara ei, Daria.Acum, cu Ingrid ,  imi amintesc etape de la Daria, perfect, gasesc diferente sau asemanari.

E greu.Nu e deloc usor sa te imparti in doua , sa fii in acelasi timp langa amandoua, sau sa prioritizezi fara sa fie vreuna afectata .Eu cel putin , abia apuc sa mi fac un dus dimineata, sa mananc ceva in cea mai mare viteza, pana se trezesc ele.Caci de acolo , incepe distractia.Mancat, schimbat, imbracat, iesit afara si apoi de la capat la sosire.Dar e si frumos.E casa plina, cand le vad seara dupa baie, fiecare in camera ei , uit de tot.

Fetelor….cand veti citi sa stiti ca mami va iubeste enorm!!!

WP_20130824_008

WP_20130824_003

WP_20130824_007

WP_20130824_006

WP_20130824_015

WP_20130824_009

WP_20130824_017

WP_20130823_003

WP_20130824_005

WP_20130824_014

Un gând despre “Fetele

Lasă un răspuns

