Despre rabdare si indurare

Din nou ma confrunt cu aceleasi rani ale sanilor de la alaptat.La fel a fost si la Daria, poate un pic mai suportabil.Am zis, sa alaptezi e un moment sublim, un sentiment minunat, pentru mine este ……totul.Stiam ce ma asteapta, stiam ca alaptatul in primele saptamani , cel putin , va fi cumplit de dureros, cel putin asta e cazul meu.Si cand spun cumplit,  asa e , e o durere care te sfasie, simti ca ti se scurge sangele din vene , pana te obisnuiesti cu durerea.Si nu e chestie de pozitionare incorecta, pentru ca am avut grija la  acest aspect.Pur si simplu, asta sunt eu, mai am ghinionul de a avea si o pereche de mameloane aplatizate, sanii mari, asadar meniul complet.Ma ajut de protectoarele pentru mamelon de silicon, insa durerea tot e acolo.Am incercat creme peste creme, acum am un preparat din farmacie, pe care il voi incerca.Spre sa ajute.Stiu ca nu exista , din pacate, un leac minune, sau unul care sa vindece rapid, asa ca singurul lucru de care ma ajut sunt rabdarea.Si indurarea, da, pentru ca doare ingrozitor.Si cine a trecut prin asta, intelege perfect.Si pentru ca stiu ca va trece si va fi mai minunat sa o alaptez pe piticuta.

Chiar si asa , Ingrid va primi doar lapte de la mine , orice ar fi.Si sunt destul de ambitioasa, stiu ca o sa treaca si asta.

 

3 gânduri despre “Despre rabdare si indurare

Lasă un răspuns

