Cand nimic nu vindeca :(

Ranile mele, de fapt rana , e inca acolo.Cu slabe sanse de vindecare in viitorul apropiat.Am ajuns sa ma resemnez , sa sper ca poate la un  moment dat va trece, asa , de la ea putere.Pentru ca e la fel de adanca , la fel de dureroasa, incat ma chircesc de durere, inchid ochii si ii mai deschid abia cand mai cedeaza putin durerea.Si am incercat absolut orice,  de la garmastan, compresele multi -mam, crema multi-mam, crema preparata in farmacie, vitamina a etc.Si nu trece cu nimic…

M am gandit sa merg totusi la un medic.Care medic o sa mi recomande ce am incercat deja, sau poate am ghinionul de a intalni un medic care sa mi propuna sa renunt la alaptat pentru a se vindeca.Asa cum cu 4 ani in urma, cand am intampinat episodul urat cu urticaria , medicul respectiv imi propunea ca si solutie incetarea alaptatului, pentru nu stiu ce tratamente .Si am refuzat politicos si am cautat alt medic.Deci nici asa nu merge…

Totusi , unul din sani l am „salvat”.Pot sa o hranesc pe micuta fara protectorul de silicon chiar, asta si pentru ca nu a fost atat de afectat.Celalalt insa, este cumplit, cu protectia de silicon , cu toate tratamentele posibile, durerea este atat de vie, incat mi se face frica inainte de a o alapta.Sincer.

Dar , asa cum spuneam, probabil ca la un moment dat se va vindeca, nu stiu cand , avand in vedere ca este solicitat la fiecare masa a piticei, iar rana nu are timp sa se inchida.Inca rezist, desi e greu.Si vine si controlul post operatie si va trebui sa o luam cu noi si va trebui sa o alaptez pe unde ne aflam.Si nu ar fi absolut deloc o problema , daca nu ar fi protector, steril,  durere , drum etc.

Insa dorinta si puterea de a indura durerea vin fix din ochii ei.Cand se uita atat de frumos cu ochisorii ei dragi in timp ce mananca.

 

4 gânduri despre “Cand nimic nu vindeca :(

  1. Cand am avut ragade, nu m-a ajutat nicio crema. Ce mi-a grabit vindecarea: dupa ce manca, mai storceam niste stropi de lapte, cu care ungeam mamelonul si statea cu sanii la aer cat mai mult, mai alea noaptea.

    Sa treaca cat mai repede! stiu cum e durerea aia, cand apuca copilul sfarcul…parca te injunghie in inima si ti se taie respiratia.

  2. In primul rand, felicitari pentru nasterea micutei Ingrid !
    Inteleg foarte bine prin ce treci, si eu m-am confruntat cu aceeasi problema dupa nasterea fetitei mele si asa m-am chinuit vreo 2 luni, pana cand ragadele au trecut de la sine. Nici un remediu parea sa nu aiba efect. In final ma obisnuisem cu durerea si strangeam din dinti la fiecare alaptat. Daca e sa-ti dau un sfat, incearca sa stai mai mult cu sanii neacoperiti, asta ajuta vindecarea. Dumnezeu sa-ti dea putere si rabdare, o sa treceti cu bine si peste asta.

  3. am suferit si eu asa cu o rana la sanul stang, exact cum descrii tu, mi se facea frica si un gol in stomac cand se apropia ora mesei; pana la urma am oprit alaptarea de la sanul respectiv, in loc sa o pun pe Maia la san ma mulgeam cu pompa si ii dadeam cu biberonul; pompa solicita mult mai putin sanul decat bebele, si dupa vreo 4 zile deja rana a inceput sa se inchida; compresele Multi Mam m-au ajutat pe mine, dar si Canesten, daca simti usturimi in san chiar si intre sesiunile de alaptat, e posibil sa fie si un pic de candida pe acolo, din cauza ranii deschise si a mediului mereu umed; si lasat sanul cat mai mult liber, la aer, sa se cicatrizeze; si eu am fost foarte tematoare sa intrerup alaptarea, dar dupa ce incercasem o mie de alte lucruri, fara sa functioneze nimic, am simtit ca nu mai exista alta solutie, si am decis sa risc; 4 zile mai tarziu eram super OK si am putut sa ii dau din nou de la san direct

Lasă un răspuns

