In pasi de dans

Pentru ca isi dorea extrem de mult sa o inscriem la dansuri, asa am facut.Curand , Daria va avea pe langa inot si lectii de dans .Si vedem ce timp ne mai ramane pentru inca ceva.

Si incepand de anul acesta, lectiile de engleza merg pe intensiv, mai mult decat anul trecut.De patru ori pe saptamana.

Momentan e multumita de activitatile alese .Ea si le a exprimat.Noi i am oferit variantele , ea le a cules pe cele care ii plac.Imi pare rau ca nu ma mai pot ocupa de ea ca inainte .Activitatile noastre zilnice, programul nostru de picturi, scris etc.Si mi e dor.Si ei la fel.Mereu imi spune.Incerc cat pot de mult in timpul cat (nu )  doarme Ingrid :D, sa stau cu ea , ca inainte.Insa nu prea reusesc pentru moment.Sunt convinsa ca peste cateva luni, cand va mai creste si piticuta vom reveni la programul nostru normal.Seara incerc sa ma impart intre doua camere.Pentru ca ea fiind obisnuita sa doarma cu  mine , i a fost greu sa se acomodeze cu noua postura, fara mami.Asa ca seara, dupa ce adoarme bebelusa, merg si  la ea pana cand adoarme.Imi spune dinainte: ” mami, te rog poti dormi cu mine dupa ce adoarme Ingrid?”…

Pentru ca Ingrid mananca la 2 ore , inclusiv noaptea, am decis sa raman inca in dormitorul ei.Daca intervalul intre mese se va mari, schimbam cartile.Ingrid care apropo,  este in „greva somnului”.Adica prefera sa contempleze, sa analizeze, sa descopere, lucru perfect normal de altfel.Insa activitatile astea sa fie desfasurate musai in miscare, in bratele unui adult.Iar asta mi e cam imposibil, ziua intreaga.Afara e frig ca iarna, nu putem iesi la plimbare, asa ca asteptam perioade mai bune :).In care sa descoperim mai mult, sa stam in fundulet , sa nu ne mai plictisim , adica.

Si da , fata de perioada Dariei de bebelus, Ingrid este cam invers.Si e cam mare socul , cand primul copil este linistit.Dar oricat de greu, de obositor este, le iubim la fel de mult.Si mai stim ca o sa ne fie dor de perioadele astea, cu tot cu oboseala, cu plimbari,  cu orice.

Lasă un răspuns

