Reusite

Mi se par niste rezultate nu excelente, ci super mega reusite si  neaparat de scris pentru mine , pentru fete.Unul , este faptul ca pitica a cam scapat de raceala.Care raceala era o fornaiala cam deranjanta.Inca mai exista , insa nesemnificativa.Iar altul este rana mea urata care ….trece.Adica e aproape vindecata si cicatrizata.Iar durerea nu mai exista decat intr un procent la fel de nesemnificativ precum raceala micutei.Inca folosesc protectoarele de silicon pana la vindecarea totala.De frica mai mult.Am zis eu ca astept momentul in care va trece ea, asa intr o zi.Cu astea am reusit.Daca reusim si miercuri sa ajungem teferi acasa dupa un control post operatie si o fuga dupa rochii pentru mine si Daria, necesare musai pentru botez, ma declar eroina :).Sper ca Ingrid sa ne lase sa ne controlam/probam etc.Macar asa …pe fuga.

Lasă un răspuns

