Dileme

Sau lipsa unor raspunsuri.Nici nu stiu cum sa le numesc.Trecem printr o perioada extrem de dificila.De 2 saptamani , Ingrid plange foarte mult,  ziua.Adica aproape toata ziua, cu exceptia plimbarii de afara sau noaptea.Nici noaptea nu doarme extrem de grozav , insa am ajuns sa ma multumesc ca doarme in reprize de cateva ore.Am incercat sa vad unde gresesc sau ce cauze ar fi putut determina schimbarea asta majora.Medical, nu cred ca e nimic, luni o sa o sun pe pediatra sa o consulte , desi e un copil sanatos.La 2 luni are o greutate de 5,400 kg si masoara 61 de cm.Este activa, cand nu plange,  rade, se joaca, gangureste.

Cand reuseste sa adoarma, este linistita 10 minute , dupa care se trezeste si plange.Poate de oboseala, poate sunt colici,poate, poate…O tin inbrate non stop, numai sa se linisteasca, insa nu functioneaza nici asta.Plange mult la mine in brate, cu pauze in care isi trage sufletelul, pentru ca plange pana cand oboseste :(.Am incercat sa o fac sa adoarma pe mine , leganata, culcata, infasata , am incercat orice ….si nu reuseste sa adoarma.Am coloana si cervicala praf de la cat ne plimbam prin casa si nu m ar deranja, daca as putea sa o linistesc si sa adoarma cateva ore pe zi.Sunt extrem de obosita si fizic si psihic, ziua nu dorm deloc, iar noaptea apuc sa dorm maxim 2 3 ore pana la prima ei trezire.Daca e o noapte linistita mai dormim in reprize de cate 2 ore.Suge extrem de des.Are momente in care mananca din ora in ora.Mi e teama ca lipsa asta de odhina si disconfortul psihic si tot sa nu afecteze lactatia, pentru ca de cateva zile imi simt sanii mai moi, iar ea parca suge din ce in ce in mai des , ca si cand nu ar manca suficient.Sau poate e doar un puseu de crestere din nou.

Daria….Dariuta mea …..mi se rupe sufletul de ea .Abia apuc sa i pun masa….in rest se descurca singurica.Merge singura la baie, mananca singurica, se joaca in liniste in sufragerie, doar ca sa poata Ingrid sa doarma :(.Si mi e ciuda de mor ca nu pot sa stau cu ea , sa o ajut , sa ne jucam ca inainte.Mi se pare cumva ca o sacrific pe ea , doar ca sa ma ocup de cea mica.Dariuca s a schimbat mult de cand a venit micuta, am vazut o , desi ea incearca sa para ca nu o intereseaza.Noaptea dorm cu ea , ma tine de mana toata noaptea.Simte cand plec sa o alaptez pe Ingrid si ma intreaba in somn daca vin inapoi la ea …

Nu stiu cum sa iesim la capat, probabil ca e o perioada care va trece, insa este extrem de greu.M am gandit sa aduc carutul Dariei in casa , poate daca o legan , adoarme asa .Asa adoarme afara.Doar ca sa se poata odihni, pentru ca mi e mila de ea , ca nu doarme, ca plange atat de mult.

Alimentar, aproape ca ma feresc de orice .Lactate nu mananc, fructe,legume nimic.Nici nu stiu cu ce sa mai supravietuiesc, pentru ca meniul nu e unul foarte diversificat…Fizic, abia apuc sa ma spal pe dinti, pe fata, dimineata.

Am citit si recitit articolul Ralucai, care apropo imi da o mare putere sa rezist.Da, mi a fost de mare ajutor Raluca, desi nu stie.

Vine botezul, saptamana viitoare, nu stiu cum o sa ajung sa mi fac macar o manichiura si un coafat.Plus ca sunt obosita, fara chef de nimic.Astept sa se intample ceva, nu stiu exact ce , astept niste raspunsuri, o cauza, ceva.Luni o sa discut si cu pediatra si o voi chema la un consult general.

Si nu, nu vreau sa i dau lapte praf, pe motiv ca poate nu se satura si de aia plange si se trezeste dupa 10 minute.Daca noaptea doarme, afara doarme, a luat in greutate, probabil ca nu asta e cauza.

Vedem…..vreau doar putere sa reusim sa trecem peste perioada asta.Abia astept sa stau cu Daria, aici sufar la fel de mult.Uneori am lacrimi in ochi, desi nu vreau sa vada , cand o gasesc singurica in sufragerie, jucandu se , sau cand o aud ca merge la baie, sau cand vrea ceva si eu nu pot sa o ajut……

Te iubesc, Dariuta mea!

14 gânduri despre “Dileme

  1. Nu pot fi colici? Sau gaze? Si a mea a plans mult pana pe la 3 luni, ziua, mai putin noaptea. …LA noi a ajutat mult Infacol si Colief…VEzi ce zice si pediatra
    Multa putere! O sa treaca si asta:)

  2. Cat de bine cunosc situatia asta….parca a fost ieri, dar sa sti ca trece. Aceleasi sentimente aveam si eu fata de Clara si din aceasta cauza am dus-o la gradi pana la 6 unde ii place si nu mai simte absemta mea. Ea s a atasat foatte mult de tati pentru ca doarme cu el si nu numai. Apropo de lapte praf poti sa incerci…eu am mers in paralel ( e o fomista) si alaptez si in ziua de astazi ( Iris are 9 luni). Ia vitamine, cere ajutor daca se poate si totul va trece si va fi bine. Daria o sa inteleaga pe parcurs ca nu i a luat nimeni locul si cand va putea sa se joace cu surioara ei o sa fie fericita. Multa bafta si ai grija de tine!

  3. Sigur va trece! Si va fi bine si frumos. Probabil micuta are un puseu de crestere, are nevoie sa suga mai des acum. Vor trece si durerile de burtica. Vor veni in locul lor zambetele, chicotelile si joaca. Pana atunci, incearca sa te odihnesti cat de mult iti este permis si sa mananci bine.

    Un port bebe te-ar ajuta mult, sa doarma Ingrid in el si tu sa poti fi cat de cat disponibila pentru Daria..
    Ar fi foarte greu sa dormi noaptea cu amandoua, sa o alaptezi pe mica stand culcata, sa nu mai trebuiasca sa te ridici?

    Mult curaj, pare greu de crezut acum, dar va fi bine, va fi bine…

    • multumesc Dana!de odihnit ma odihnesc noaptea cand doarme ea , chiar se cunoaste ca dorm, sanii s eumplu altfel.asta urma sa fac , sa o port intr un carrier ca sa pot sa ma ocupo de Daria…deocam e totul bine de 2 zile….sper sa ramana asa ….sau macar sa apuc sa ma remontez si saam putere sa o iau de la capat daca revin starile ei anterioare.
      multumesc deincurajari…..chiar ajuta atunci cand crezi ca nu reusesti sa mai faci fata!

  4. Fetita mea manca la fel…din ora in ora si plangea mult. Nu vad ca tu sa fii scris aici, fetita mea vomita mult. Credeam ca sunt regurgitarile normale, dar era un reflux gastro-esofagian. Poate avea reflux si fara varsaturi mari. Acidul din stomac urca pe esofag si da arsuri. Ea cere lapte, care o calmeaza cat suge si inca 10 minute dupa, apoi plange iar.

    Cred ca ai destul lapte, avand in vedere ca micuta a crescut bine, doar ca nu mai au timp sanii sa se umple, daca ea ii goleste mereu. Secretia de lapte se adapteaza la nevoile ei.

    Poti sa mananci orice vrei tu, nu o sa influenteze starea ei, dar o sa te faca pe tine sa fii mai in forma. Laptele e secretat de glandele mamare din substante care vin din sangele tau si nu din continutul tubului tau digestiv.

    Consulta pediatrul.

    Multa sanatate!

Lasă un răspuns

