2 luni jumatate

Bebelusa familiei se apropie cu pasi repejori spre 3 luni.Si cand spun 3 luni mi se pare pe de o parte  ca vorbesc  de foarte mult timp , dar pe de alta parte ma uit  ca totusi au trecut foarte repede 3 luni .Si probabil ca asa e .Insa eu stand in fiecare zi cu ea , nu mi mai dau seama.Am zile in care nu stiu in ce data suntem, da, mi e rusine , dar pierd notiunea timpului de foarte multe ori.Asta si pentru ca Ingrid este copilul extremelor.

De ce spun asta? Pentru ca are zile in care este atat de linistita si doarme si mananca si ne jucam si zile in care ajung la agonie, pur si simplu.Da, asa e in casa la noi de 3 luni.Cand agonie, cand extaz.Ingrid are zile in care plange foarte,  foarte mult si nu o linisteste nimic, sau are zile in care nu i auzi gurita, sau  ma rog nu plange atat de rau si mai putin.

Am momente in care cedez si simt ca nu mai pot, dupa care vin zile cu frumos, cu liniste, cu ceva odihna in plus, odihna  care imi pune fizicul si psihicul pe picioare din nou si rotitele incep sa se invarta firesc in tot acest intreg proces  numit cresterea lui Ingrid.

Am momente in care nu stiu de plange, am momente in care mi se pare ca gresesc undeva si nu vad unde, am momente in care mi se pare ca laptele nu i mai ajunge, cand de fapt ea papa din alte motive si lapte are suficient,  am multe momente in care nu gasesc raspunsuri.Insa tot eu ma incurajez si ma gandesc ca va fi bine , ca va mai creste, ca se va schimba.

Insa nu e totul numai asa negru, negru, nu, exista si momente in care este delicioasa.Spre exemplu a inceput sa aiba preferinte.Magnetii de pe frigider, cu care vorbeste si rade de ne prapadim , magneti la care si Daria reactiona la fel, elefantii de pe perete de la ea din camera sau albinuta care canta si fuge la ea in stup.Uneori este atat de haioasa incat uiti ca e 12 noaptea si ea sta si rade la elefanti.Mai nou se uita la Sofia cu Daria.Dimineata, ca sa pot sa i pregatesc Dariei masa , o postez in balansoar , in bucatarie, langa noi.Si cum Daria se uita la desene pana pregatim mesele , Ingrid i a urmat exemplul.Este fascinata, uneori ramane cu gurita cascata la propriu.

Este mult mai precoce decat Daria la aceeasi varsta.Adica , in ritmul asta noi preconizam ca la 10 luni merge singura prin casa :).Papa in continuare lapte de la mami, care mami trebuie sa nu lipseasca cumva  din raza ei vizuala, mai mult de 5 minute.Este dependenta la maxim de mine, ma cauta cu privirea prin casa, iar cand ajung acasa si o gasesc plangand sau maraita , se linisteste si ofteaza ca si cum ” hai , nu mai veneai acasa ?”

Ultima oara masuratorile aratau ca are aproape 6 kg si vreo 60 de cm.Adica , pe langa sora ei la aceeasi varsta din punct de vedere al greutatii.

Vreau sa o alaptez ca si pe Daria pana la 6 luni exclusiv, dupa care incepem incetisor sa gustam si altceva.Saptamana viitoare e posibil sa o vaccinam.Mi e groaza de pe acum….dar asta este, trecem noi si de ele.

Cam atat despre Ingrid la minunata ei varsta de 2 luni si jumatate!

Această prezentare necesită JavaScript.

Un gând despre “2 luni jumatate

Lasă un răspuns

