Botezul micutei Ingrid Maria

Pe data de 25 octombrie , micuta Ingrid Maria a fost crestinata.Evident , am pastrat traditia si a fost botezata la aceeasi biserica unde am botezat o si pe surioara ei, in urma cu 4 ani si ceva.A fost o vreme superba, foarte cald.Insa , in biserica a fost extrem de frig.Apa a fost incalzita, micuta Ingrid nu a fost „scufundata” cum vroia surioara ei, ci doar stropita si bagata in cristelnita pana la gat.Si daca acasa Ingrid ne cam plange, ma rog de ceva vreme mai putinel, in biserica nici macar nu se putea intui ca se boteaza un copil.Chiar ne faceam probleme ca va plange mult, cum vom face, ce vom face.Nu.Ingrid a dormit aproape toata slujba la nasa ei in brate, a plans foarte putin cand a fost bagata in cristelnita , dupa care a mai atipit putin.Si Daria a plans  mai mult cand a fost botezata, care Daria e copilul pe care si l ar dori orice mama.

Noi….eu cel putin…ma gandeam ca emotiile vor fi …nu stiu ca va fi altfel, ca nu le voi simti asa cum le am simtit la Daria, insa m am inselat , normal.Am avut aceleasi emotii, m am bucurat la fel de mult si a fost la fel de frumos.

Au urmat cateva poze cu familia si prietenii, Daria s a plictisit la un moment dat si a declarat ca ea nu mai vrea nici o poza si gata.Seara, a urmat  petrecerea care s a terminat spre dimineata.Micuta a dormit in camera special pregatita pentru ea toata noaptea, doar trezirile pentru masa au „deranjat o”.

Draga noastra micuta crestina: sa ti dea Dumnezeu mult noroc , multa sanatate si o viata la fel de senina ca ziua in care te am crestinat.Si tie Dariuca noastra la fel!

Poze nu avem momentan, urmeaza!

Lasă un răspuns

