Declaratii

Micuta  Ingrid,

Cand vei creste tu mai mare, surioara ta , Dariuca vrea sa stii niste „lucruri” :

-ca inca din momentul in care tu erai la mami in burtica, am convenit ca tu , micuto, vei avea doua mamici, eu si Daria.Pentru ca Daria abia astepta sa aiba grija de tine, asa cum are o mamica grija de puiul ei.

-ca Daria , atunci cand tu plangi sau esti nelinistita sau te doare ceva, ea iti canta, iti citeste povesti cu printese sau iti danseaza.Si tu o asculti si te linistesti si o urmaresti cu ochisorii tai mari si rotunzi  ca si cand ai vrea sa i multumesti ca e langa tine.Si cel mai mult iti place „vine, vine primavara”.

-ca atunci cand iesim afara, ea te plimba cu carutul si e atenta la gropi sa nu te zdruncine si este atat de mandra ca te plimba …..ea cu manutele ei.

-sau ca atunci cand am nevoie de un pampers urgent sau o suzeta, ea este imediat langa tine, pregatita si nu refuza niciodata sa ma ajute.

-ca atunci cand ne pregatim sa iesim si tu plangi, de oboseala si pentru ca vrei sa iesim mai repede sa poti dormi, ea iti tine suzeta pana ma imbrac eu repede.

-ca dimineata cand se trezeste imi spune „mami, am auzit o pe Ingrid plangand noaptea, dar sa stii ca nu m a deranjat”.

-ca te iubeste si te pupa de  zeci de ori , zilnic.

-ca face planuri pentru atunci cand vei creste tu si ca iti pastreaza toate jucariile si hainutele ei.

-si multe altele, pe care eu le mai uit, recunosc…

WP_20131107_008

WP_20131107_012

WP_20131107_017

Un gând despre “Declaratii

Lasă un răspuns

