Primele vaccinuri

Ieri,  Ingrid a  primit primele vaccinuri.Trei la numar.Chinuitoare la maxim.A plans atat de rau incat a fost nevoie sa luam o pauza sa o linistesc, desi nu o mai interesa nimic.

Unul dintre ele , Rotarix ul a fost sirop, insa l a primit la fel de greu, mai ales ca nu stia ce e cu acel lichid in gurita ei , altceva in afara de lapticul ei preferat.Pana la urma , doctora a reusit sa il dea pe tot, cu joaca, cu pauze .

Celelalte doua, de care ne era cel mai teama, noua in primul rand , Hexacima si Synflorix ul , i au fost administrate intramuscular, cate unul in fiecare piciorus.A reactionat …normal pana la urma, cred ca nimanui nu i ar placea ca in afara de faptul ca e imobilizat, mai este si intepat si mai primeste si niste gheata bonus .Mi s a rupt sufletul de ea …. E atat de greu cand iti vezi copiii suferind…

A plans mult, abia am reusit sa o linistesc, insa se uita la mine cu o fatuca disperata ca si cand ar fi vrut sa mi reproseze ca am abandonat o…

Dupa vaccinuri a fost agitata, nelinistita, a plans toata ziua, un plans de durere, oboseala, ciuda.Nu a putut dormi si a mancat putin.Spre seara a facut putina febra.Noaptea a dormit putin mai bine .Si azi a avut o stare de iritabilitate vizibila.Insa mai vesela, a avut chef de vorba, a mancat un pic mai bine.

Deocamadata am scapat …cel putin pentru 6 saptamani cand va urma a doua tura de vaccinuri.

 

2 gânduri despre “Primele vaccinuri

  1. Buna! Vroiam sa stiu la cat timp dupa vaccin a avut aceste reactii si cat au durat?Si eu mi am vaccinat copilul si am observat o agitatie,plans,frica urmata de tipete …acum parca suntem mai bine,rade ,gangure dar inainte de somnul de seara inca e agitat si da din maini si picioare mai ciudat.

Lasă un răspuns

