Inceput de saptamana

O saptamana inceputa extrem de prost.Cu doua picioare stangi, nu unul.Duminica seara, Daria era mucioasa.Nimic semnificativ.Gresit!A fost semnificativ pana la urma.Atat de semnificativ, incat tot ce avea in gat, dupa  vindecare, s a mutat in ureche.In conditiile in care eram sigura ca am trecut de hop, m am trezit ca mi spune luni noaptea „mami, ma doare urechea”.Consult orl, urechea arata uratel.Fara inot,  fara dus mai sus de gat, ospamox ( bine macar ca nu e atat de agresiv, desi tot antibiotic se numeste)  , siropuri.Bun.A urmat Ingrid.Care mititica a fost cel mai rau, dar a luptat cel mai bine.

Consultul pediatrei arata ca e bine in gat, insa foarte multe secretii.Pentru care trebuia sai dau si ei ospamox.La 3 luni.Ceea ce nu am facut.Si am mers pe oscillo si stodal si aerosoli la greu.Si parerea celui de al doilea medic, care mi a comunicat ca nu se aude nimic pulmonar si ca totul e viral si ca antibioticul o sa i faca doar rau, nu bine.Asa ca de luni am fost in carantina, cu siropuri la greu, hartiute cu tratamentele/dozajele  pentru fete, ca sa stim ce tratamente are fiecare.Acum suntem mai bine.Daria cu tratamentul pe final si urechea ok, iar Ingrid respirand mult mai bine, tuse foarte rara si doar niste secretii care se pregatesc sa treaca de trahee si sa se duca unde or vrea ele.

Si da, un bun decongestionant nazal este ceva gratis, cald si eficient.Cateva picaturi de lapte de mama chiar fac minuni, inclusiv intr un nasuc infundat la maxim.

Eu nici macar nu ma mai vait.Nu am timp de asa ceva.Raceala mea , pentru ca nu am ratat o nici eu,  am tratat o din mers, desi la un moment dat am fost gata sa cedez de la atata epuizare, oboseala, nopti de paza etc.Dar inca mai pot.Se pare ca resursele mele de energie stau bine ascunse si ataca fix cand trebuie.E bine!

Ramane o singura intrebare in mintea mea: oare de unde si de ce,  Ingrid care dormea cate 30 de minute ,  a inceput sa doarma de 2 zile numai cate 2 – 3 ore legate? Si doarme profund si linistita si se trezeste vesela…ca de la oscillo si de la stodal sau aerosoli sigur nu e :).

Lasă un răspuns

