Cam asa ceva…

Daria este un mare fan al culorilor unghiilor mele.Si ar fi si al ei daca nu as exista eu in aceasta poveste.Adica imi sugereaza ce culori sa mi mai pun pe unghii, observa orice modificare, desi in afara de culoare, rar se intampla altceva cu unghiile mele, pentru ca sunt foarte scurte.Mai pe romaneste sunt taiate la limita, din carne.Pentru ca nu mi plac unghiile mari, asta este.Eee…si pentru ca daca e ceva ce nu mi place deloc la fetite , este oja pe unghii.Eu nu sunt de acord cu asa ceva, desi pot parea o mama invechita, nu mi place deloc rosul de pe unghiile fetitelor.Daria stie ca nu sunt de acord cu asa ceva, asa ca uneori improvizeaza.Isi face unghii colorate din plastelina.Daa….am trecut de faza colorat cu marker ul, a existat si ea …odata.

Bine, bine, avem unghii colorate din plastelina, dar sa fie dorinta atat de mare sa adormim asa ? Cu plastelina pe maini , pastrand cu sfintenie o pozitie cat mai favorabila „uscarii” si „protejarii” acestor unghii? Da, dorinta este extrem de mare! Pentru ca in timp ce eu o adormeam pe Ingrid, surioara mai mare si a facut fuguta unghiile si a constatat ca ii este totusi si somn.Asa ca s a asezat in pat si a adormit.Cu unghiile facute, e drept!

WP_20131128_004

Lasă un răspuns

