Din copilaria voastra

De sarbatori , eu imi aduc aminte cu drag de toate traditiile.Care se respectau, mai ales ca am crescut la tara.Iar inainte de Craciun , cand parintii mei taiau porcul, era musai ca noi  copiii, sa urcam pe porc.Era fericire curata.

Dupa cum se stie noi stam la bloc.Insa avem si casa la iesirea din oras, asa ca acum inainte de Craciun, bunicul Lolu a cumparat un porc pentru a le urca pe fete sus pe el :).Ei bine nu prea a iesit figura.Daria a spus raspicat ca ei ii este  sila de el si putin frica, desi am ajuns cu mult dupa ce a fost taiat, parlit etc.Iar Ingrid , interesata de cu totul altceva, normal.Daria a tinut totusi sa l traga putin de urechi.Si sa savureze un sorici moale si gustos.

IMG_0581

IMG_0578

Asa ca , fete dragi, chiar daca nu traim la tara, bunicul a incercat sa aduca putin din magia sarbatorilor de altadata.Sunt convinsa ca veti aprecia atunci cand veti creste voi mari.

Lasă un răspuns

