Cea mai buna surioara

De cand  o am si pe Ingrid, imi place sa le cumpar  fetelor haine identice .E asa placut cand comand  hainute de 6 ani si hainute de  6  luni, acelasi model.Si imi place cand gasesc haine cu mesaje frumoase, ca bluzita aceasta, prin care Ingrid ii declara Dariei ca este cea mai buna surioara.Daria intelege mesajul deja, Ingrid il va intelege mai tarziu, desi pentru ea simpla prezenta, respiratie a Dariei este ceva…..sublim, nu are nevoie de altceva sau de vreo declaratie din partea ei :).

IMG_0719

IMG_0723

IMG_0734

IMG_0724

P.S. Cea mai buna surioara, care cu ocazia Craciunului a „aniversat” 7500 grame.Iar  mie  nu mi trebuie momentan sala de gimnastica, imi este suficienta Ingrid :).

2 gânduri despre “Cea mai buna surioara

Lasă un răspuns

