Lectia de botanica

Pe langa multele pasiuni sau curiozitati ale Dariei , se afla si plantele.De fapt intreg fenomenul.Cum cresc, de unde, de ce etc.Imi amintesc cat de incantata a fost cand am cumparat o revista ce avea un pliculet cu seminte pe care le a plantat si le a supravegheat cateva zile la rand.Era inca micuta, insa a fost foarte incantata, desi nu prea am avut succes.Acum cateva zile, in timp ce faceam niste cumparaturi, am zarit o cutie care mi a atras atentia, o cutie  pe care scria „botanic garden”.Am cumparat o imediat.Stiam ca va fi bucuroasa cand o va primi.Si asa a fost.Cum am ajuns , a inceput sa desfaca, sa ma intrebe, sa planteze semintele.Acum stie ca plantele au nevoie de apa, aer, lumina, soare si pamant pentru a se dezvolta.Ca din seminte ies tulpini si frunze.Are o grija fantastica de semintele plantate, le uda zilnic, le admira curioasa .In fiecare zi fuge in balcon sa vada ce s a intamplat cu semintele plantate.A fost putin dezamagita la inceput pentru ca a durat ceva pana cand au iesit „frunzulitele”, cum le spune ea.Dar si cand au iesit a fost extrem de fericita.M a chemat repede sa mi arate ce  s a intamplat.Acum ne pregatim sa plantam alt ghiveci, cu alt soi de seminte.

IMG_0672

IMG_0668

IMG_0667

IMG_0666

IMG_0662

IMG_0661

IMG_0698

Lasă un răspuns

