Intelese si neintelese

In drum spre  Carrefour/Auchan, in cautarea Elsei, pe care nu am gasit o, asa ca vom apela la curier probabil pentru a si face loc printre celelalte printese ale Dariei.La radio, piesea Elenei Gheorghe- „Pana  dimineata”.Daria pe bancheta din spate.

” Mami, explica mi tu mie, de ce doamna zice ca fetele fac doar ce vor ele? Mama lor ce zice de treaba asta ? „ – am ras cateva secunde pe sub mustata , dupa care am inceput explicatiile mult ravnite.

De revelion.Cred ca a mancat , daca nu ma inseala memoria, o singura data piftie de curcan, insa nu stia ca se numeste piftie.S a uitat lung la piftia de pe masa, siderata, minunata, curioasa, neindraznind sa intrebe ceva.Pana la urma a intrebat:

-” Mami, mancarea asta de ce tremura asa ? ” 🙂

De dimineata, urmarind cazul copilului legat de patut, care mi se pare revoltator si incredibil de inuman sa lasi un copil in asemenea conditii si incredibil cum niste parinti/medici au constiintele linistite in acest caz si in multe altele, de altfel.Din nefericire am uitat sa schimb postul tv, in sufragerie, iar Daria a vazut scenele cu copilul si tot ce se discuta pe A3 despre acest caz.Am vazut o cum se uita lung la tv, dupa care m a intrebat daca doamna care prezinta stirile sau domnul care era invitat in platou il pot „salva” pe copil si de ce este tinut acolo…. :(.

Si imi amintesc cum in urma  cu vreo luna cred, langa usa blocului isi facuse culcus o pisicuta mica , mica si slabuta.Si cum i a dat sa manance cozonac si ma intreba in fiecare zi daca vine mamica ei sa o ia acasa.Si cum cerea sa iesim doar sa vada daca mai este acolo, daca mama ei a venit sa o ia.Pana la urma …..mama ei a venit sa o ia, nu am mai gasit o intr o zi.Si a fost extraordinar de bucuroasa.

Daria este extrem de sensibila, vad asta in ea, in fiecare zi.Este copilul care nu indrazneste sa ridice mana asupra altui copil, desi a incasat o de multe ori  de la diversi copii lasati de capul lor, de catre parinti care probabil nu explica acasa cat rau fac.Si iubeste foarte mult animalele.Iar astazi m a uimit cum ea , la 4 ani si jumatate a inteles ca un copil are nevoie de ajutor…

3 gânduri despre “Intelese si neintelese

Lasă un răspuns

