Despre ne(reguli) :)

WP_20140224_011

Intrebarile tale:

-Mami, nu esti numai tu sefa in casa asta, sa stii!Si eu sunt!

-De ce trebuie sa fac intotdeauna cum vrei tu?

-Ma imbrac cum vreau eu , nu cum vrei tu.Ca nici tu nu ma intrebi pe mine cand te imbraci.Si stiu sa ma asortez si singura!

-Mi ar placea sa plec de acasa, intr o zi🙂

-Uite ca astazi nu am chef sa dorm, poftim.Ce poti sa mi faci?

-Nu inteleg de ce nu mai cresc si eu odata, mare, asa  ca tine, sa mi fac unghiile, sa ma machiez si sa port tocuri.

-E , uite ca nu mai sunt prietena ta, sa vedem ce faci tu acum, fara mine!

Raspunsurile mele:

-Draga mea draga, toate regulile instaurate de catre mine sunt doar pentru binele tau.Pentru a te responsabiliza, pentru a te organiza, pentru a creste frumos si in armonie.

-Nu intotdeauna este ca mine, stii ca iti respect mult deciziile, insa sunt momente cand trebuie sa fie doar ca mine🙂.

-Inteleg ca ai vrea sa te imbraci (doar) cum vrei tu, insa la – 10 grade chiar nu te pot lasa in tricou sau rochie fara pulovaras, cum iti doresti.

-Offf, ti am mai explicat, iubita mea, vei creste, mica nu vei ramane .Si va veni vremea cand iti vei dori sa fii iar ca acum, mica si fara griji.

-Ce o sa ti mai doresti sa tragi un pui de somn dupa amiaza, cand vei fii tu mare!

-Si va veni si vremea cand vei pleca de acasa, la scoala, facultate.Si va veni o vreme cand vei pleca de tot, de langa noi… la casa ta.Si imi doresc sa treaca timpul incet, incet, sa ne bucuram de tine  cat mai mult…

-Nu i nimic daca nu mai vrei sa fii prietena mea.Eu voi fii aici,mereu, pentru voi, dragele mele….

 

 

Lasă un răspuns

