Inceputuri

Ziceam ca am inceput sa diversificam.Intai cu sucuri de fructe, desi , cica diversificarea se incepe acum cu legumele.Eu am ramas de pe vremea Dariei cu schema asta si pe asta am mers.Mai ziceam ca Ingrid pare sa fie un copil care sa manance fara probleme.Nu de alta, dar parca as fi vrut totusi sa nu mai stau de paza si la ea, cum stau la Daria.M am inselat, ori ea nu a fost pregatita.Ori am avut eu asteptari prea mari si  am vrut rezultate uimitoare, peste noapte.Pentru ca , da, de la a te trezi asa intr o buna zi cu ceva in gura, care nu e nici la fel de dulce si nici nu curge gratios pe gat, la ceva cu care trebuie sa te lupti un pic, e derutant.I a placut foarte mult morcovul.Si acolo am ramas.Vreo saptamana.Dupa care am incercat piure de fructe.Piure care a fost un esec total.Refuzuri categorice, intors capul , strambaturi, sila , numa sa nu i ajunga cumva, ceva ingura.O perioada am renuntat, am luat o pauza.Apoi am incercat din nou.Si incet,  incet am reusit.Are deja doua mese solide , pana acum.Dimineata fructe, la pranz supa de legume, ma rog e o supa crema, nu zeama.Prefera legumele.Ii mai place iaurtul foarte mult.Si mango.Si lapte, normal, dupa fiecare masa, ca e cel mai bun.

Si uite asa de la razboaiele noastre cu mesele piticei, pentru ca si ea si eu si bucataria aratam intr un mare fel cand termina ea de mancat, am reusit performanta de a manca 130-150 de grame de solid.Obligatoriu, are si ea lingurita ei, de aici si dezastrul din bucatarie.Dar nu ma deranjeaza, ne amuzam la final.Saptamana viitoare urmeaza carnea.Si tare mi e frica de alt esec…..

Cam asa …

WP_20140307_003

WP_20140307_002

Lasă un răspuns

