In vizita la zoo

Primul Paste in formula completa, cu Ingrid out of burtica , ne a prins evident acasa.Nici nu planuisem vreo plimbare, asa ca ne am odihnit, am stat cu fetele toata ziua, am mers la zoo, in parc, sau la Stefanesti.

Am mers cu Daria la Inviere, am adus lumina dupa care nani.Ingrid a stat cumintica cu tati, cat am fost noi plecate.Daria a ciocnit toata ouale posibile si imposibile, de peste tot, acasa, bunici, strabunici, n a scapat unul.

Nu stiu prin alte parti cum e , insa la noi vremea nu stiu ce vrea.Ba ar veni vara, ca sunt zile in care iesim in tricou, ba ne luptam cu niste umbrele de mama focului, cert e ca nu e bine.

Asteptam vara…..si concediul si timp pentru noi.Si pentru fetele mele dragi!

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

