Aproape de 5

Maine, Daria noastra implineste 5 ani!!!Si ne tot minunam si ne tot uitam si nu stim cum naiba au trecut 5 ani si cat de putin mai avem pana la scoala si cat de mare e ea, iubita noastra si cate schimbari si transformari de toate felurile.

5 ani plini de iubire, de emotii, 5 ani in care am invatat multe, dat totusi putine , acum de cand o am si pe Ingrid, 5 ani plini de bucurii, de empatie si de zambete.

Daria este ….da, pot , de fapt sunt subiectiva, ca doar e a mea , na …este foarte feminina, da.De cand a crescut , adica de vreun an incoace , transformarile au fost la alt nivel ca pana atunci.Daca pana atunci descopeream ca vorbeste corect, ca se poate descurca singura , ca incepe sa invete, acum e altceva.E o adevarata domnisoara, este eleganta, nu stiu…si cand o vad in parc langa alte fetite , catarata pe vreun tobogan sau cine stie pe unde , imi inspira un soi de feminitate si de eleganta care imi umple inima de mandrie.Este o fire foarte „pretioasa” , ea , asa… Tot  ea,  gandeste inainte de a actiona , sufera daca nu ii iese ceva, este inca timida, cand nu este in mediul ei , insa este o fetita minunata.Colegele de gradi o iubesc tare mult.Isi stapaneste cu greu emotiile atunci cand o napadesc , insa nu este agitata , merge spre extrema cealalta, este calma pe dinafara si plina de emotii in interior, insa le gestioneaza bine zic eu, cel putin pentru varsta ei.Are si momente in care este rebela, rebela si „nu vreau ” sau „de ce trebuie sa fac asa” sunt cuvinte des auzite, insa le consider normale.

Este vesela, este dornica sa stie orice , nu vrea sa rateze nimic.Intreaba mult si multe , cere explicatii ale cuvintelor care ii sunt inca necunoscute, coreleaza diverse si acumuleaza zilnic notiuni de care ma minunez uneori.

Incearca sa fie din ce in ce mai independenta, cere sa o las pe ea sa se asigure inainte de a traversa ( spre exemplu), sa se imbrace cum si cu ce doreste ea , sa aleaga , sa compare, sa invete.

Astazi am comandat tortul, era asa emotionata !!Ma tot intreaba cat mai e pana maine….si eu am emotii recunosc.Cand ma uit ce fetita mare am….nu mi vine sa cred!

WP_20140603_006

WP_20140601_005

WP_20140701_002

2 thoughts on “Aproape de 5

Lasă un răspuns

