Pentru tine

        Puiul meu drag,

In urma cu 5 ani , pe o vreme la fel de calduroasa ca cea de astazi , la 12:05 veneai pe lume sa ne umpli sufletele de fericire.Sa ne faci cei mai fericiti si mandri parinti.Au fost 5 ani plini de …de toate, 5 ani asa cum n am trait pana la tine, micuta noastra, 5 ani in care am invatat ca iubirea si rabdarea nu cunosc limite atunci cand ai un suflet de copil langa tine.

Imi doresc draga mea , draga , ca Dumnezeu sa te binecuvanteze in fiecare zi, sa mergi tot timpul pe drumuri drepte , sa fii un copil si  mai apoi un adult plin de iubire, de empatie, de vise frumoase si sa ramai la fel de vesela si plina de zambete , ca acum, puiul meu.Sa nu iti pierzi niciodata din puritatea de acum, sa  pastrezi acolo in sufletul tau, zambete de copil si veselie chiar si atunci cand vei creste tu mare!

Acum, in doresc sa te bucuri de copilarie, sa te joci, sa fii vesela asa cum esti tu din momentul in care deschizi ochisorii dimineata, sa fii lipsita de orice grija!

Pentru cand vei fi tu mare , vreau sa stii ca aici , acasa, la mine , o vei gasi mereu pe cea care te va ajuta , sfatui oricand , la orice ora , neconditionat.Sa stii ca voi fi alaturi de tine in orice moment , ca vreau sa fim cele mai bune prietene, ca iti voi respecta deciziile pe care le vei lua , ca voi fi aici pentru tine , mereu!

Te iubesc , Daria mea , te iubesc atat de mult!!

                                                                                                                                                                        mami, 3 iulie 2014

Lasă un răspuns

