11

N am mai apucat sa scriu , in ultima vreme.Nu mi gasesc timp.Nici nu prea am , ca sa fiu sincera.Iesim afara, ba gatesc , ba altceva si altceva.Insa am avut timp sa constat ca Ingrid mai are atat de putin pana la primul ei an .Si am avut un soc.Pentru ca in ultima perioada , timpul a trecut prea repede parca.Si cand ma gandesc ca urmeaza momente importante in viitorul nu foarte indepartat….scoala Dariei, intoarcerea mea la servici, Ingrid 2 ani…

Ingrid este absolut fabuloasa.Cu toate noptile nedormite, cu toate emotiile pe care ni le a dat ea , de cand e cu noi, cu absolut orice , este un copil  tare lipicios.

S a dezvoltat mult, a bifat multe la mai toate capitolele importante in cresterea si dezvoltarea unui bebelus.Merge foarte bine tinuta de manute, sau de o mana, stie sa se joace, spune mama , cand are  nevoie de ajutor ( zilele trecute isi prinsese mana intr un sertar, pentru ca este noua pasiune sa le deschida si sa le inchida si ma tot striga sa o eliberez ), intelege multe, mananca abolsut orice , cot la cot cu Daria , uneori mai mult decat ea , adica dimineata fructele ea le termina , Daria nu prea , ciorba la pranz iarasi o devoreaza , este pasionata de mancare🙂.Este alaptata in continuare si va fi cat va vrea ea .

Stie sa faca pa , sa aplaude .Rad de ma prapadesc , pentru ca de cateva zile , dupa fiecare lingurita de mancare , se aplauda si rade .Mai stie sa zica tata, momentan asa…nedirectionat, baba, bobo, da-da, pa-pa.A invatat cand vrea apa sau ceva de mancare , are un gest din buze pe care il face si cere „pa-pa”.Stiu atunci ca ori vrea apa , ori a ochit ceva delicios.Este curioasa de absolut orice mancam noi, cere pepene sau biscuite sau ce mananca Daria, iar atunci cand pot( cand imi permite varsta , de fapt ) ii ofer si ei din meniul surioarei.

Este foarte curioasa, incepe sa exploreze , sa incerce, o iubeste nespus de mult pe Daria, este fascinata de orice face Daria, de orice spune Daria.Imi sunt atat de dragi cand se joaca sau se dragalesc ele amandoua, incat constat ca e …altceva cu doi copii.E armonie, e agitatie, esti in priza , bine poti fi si cu un copil asa , insa mie mi se pare total altceva acum, fata de perioada Dariei.

Nu are dinti, este de o pufosenie de nedescris in cuvinte, ii place sa fie in centrul atentiei si sa fiu eu langa ea , non stop.In rest , toate bune si frumoase .Si normale .Nu am mai apucat sa o cantaresc /masor , desi a luat ceva proportii in utlima luna , sper sa reusesc curand .

 

Lasă un răspuns

