Cat de greu poate fi?

Parintii care sunt obisnuiti vor spune : „hai draga , ca nu va pati nimic, sau e greu prima data „.Da, poate ca asa este.Pentru parintii care si au lasat copiii la bunici, sau  in vacante , tabere.Ori , pentru noi , care n am lipsit de langa fete decat minimul minimului , asta si pentru ca nu am avut alte alternative, este ….nu greu , ci aproape imposibil sa ne obisnuim cu prima plecare a Dariucai  pentru 4 zile, fara nici unul dintre noi.Asta in conditiile in care pot numara pe degete de cate ori a dormit la bunici in cei 5 ani.Degetele de la o mana chiar.

E atat de liniste fara ea .Nu a venit nimeni de dimineata sa mi spuna ” buna , mami, m am trezit, ce facem astazi?”….Nu mai sunt  galagia si rasetele  pe care le  auzeai de la parter uneori, jucariile ei stau aranjate frumos la locul lor , tot ce este al ei, parca a plecat cu ea sau sta cuminte si asteapta se se intoarca.E cu bunicii , da , e in siguranta , dar este fara noi.Mie imi este cumplit de greu fara ea , cand i am facut bagajul , parca tot speram sa se razgandeasca , desi constientizez ca vine o vreme in care trebuie sa depasim si etapa aceasta, ca vine o vreme in care va pleca in tabere, excursii, sau cu bunicii din ce in ce mai des .

Ingrid a cauta o de dimineata , in camera, asa cum face in fiecare zi cand se trezeste.Iar cand a observat ca nu e , s a uitat la mine , ca si cand inclusiv ea ar fi inteles ca Daria noastra a plecat si suntem doar noi doua.Eu parca n am nici un rost, ma plimb prin casa fara vreun reper, incerc sa ies cu Ingrid, poate e mai bine.Nu mi imaginam ca imi poate fi atat de greu, atat de dor …de ea.

Singura mea alinare este faptul ca ea este fericita.Este atat de incantata ca a plecat cu bunicii, am sunat o de vreo 5 ori pana acum , numai eu , Alin , la fel si era ocupata , fericita, entuziasmata.Chiar m a cam repezit la telefon , pe motiv ca ea are multa treaba acolo, o asteapta piscina , joaca etc.

Da…prima plecare in cei 5 ani.Este greu , foarte greu, sper sa treaca repede zilele si sa se intoarca acasa…

 

Lasă un răspuns

