1 an de Ingrid Maria!

M am trezit dimineata derulandu mi in minte imaginile de acum un an , seara de dinaintea nasterii lui Ingrid , care a fost atat de tensionata incat aproape ca m a coplesit, pana la  ziua de 15 august , 9 : 02 , cand am vazut o pentru prima oara pe EA.O zi atat de plina , atat de calduroasa si atat de emotionanta! Si o zi binecuvantata, pentru ca medicul a decis ca ea sa se nasca intr o zi atat de incarcata spiritual!

Si daca exista ceva pe lumea asta , ceva  ce nu as putea uita niciodata, sunt imaginile care mi au ramas intiparite pe retina si nu vor putea fi vreodata sterse , cu primele momente in care mi am vazut copiii, dupa nastere.Sunt niste momente , pe care daca inchid ochii am senzatia ca le retraiesc exact ca atunci…

Astazi , Ingriduta noastra implineste primul ei anisor!Mi se pare ca am inchis ochii de la prima aniversare a Dariei si m am trezit acum , la aniversarea ei !Incredibil cat de repede a trecut timpul!

Un an asa cum l am trait si la Daria, plin , tumultuos, cu aceleasi emotii, stangacii sau lectii invatate, cu bucurii la dublu, zambete din plin si casa plina de veselia lor!

Imi doresc pentru micuta noastra, sa ramana un copil , iar mai apoi un adult vesel, plin de armonie, de bunatate si intelepciune , Dumnezeu sa ii dea multa sanatate si sa fie binecuvantata numai cu bucurii.Restul , le vom duce noi, pana cand vor dori ele.

La multi ani, puiul nostru mic!Va iubim enorm, pe amandoua!

15 august 2014, mama

One thought on “1 an de Ingrid Maria!

Lasă un răspuns

