Momente in care imi dau seama cum trece timpul

 Sunt  multe momente, de genul acesta, da .Insa nu am timp sa le scriu , sa le organizez.

Acum cateva zile am intrat cu Daria la Zara.Cautam o pereche de blugi.Dupa ce am decis impreuna cam ce luam la probat , dupa ce am probat ce aveam cu noi , ea a declarat ca o perche dintre cele alese imi vine chiar “misto”.Nu stiu de unde le scoate, nu folosesc des cuvantul.M a topit, mi am dat seama cat a crescut, cat e de frumos sa merg cu ea la cumparaturi, sa alegem, sa observam, sa vedem cam ce si cum se mai poarta. Ea este trendy, ii plac rochiile, multe rochii, iarna, vara , rochiile sunt preferate ei.Si ale mele, recunosc, insa in ultimul timp , intre parc , alergat , cumparaturi , carut , aleg jeansii.

Este atat de senzuala, nu stiu , are ceva , special, e foarte feminina, are cateodata cate o privire , care imi taie respiratia cat e de frumoasa.Da, pot fi  subiectiva, insa uitandu ma pe langa noi, pe langa ea , e o fetita tare expresiva , iar fizic are multe avantaje, care pe viitor o vor transforma intr o femeie si mai frumoasa decat acum.Este foarte inalta, are niste picioare enorm de lungi , are nasucul carn si ochii ….plini de mesaje.

Ea a crescut, aproape ca e independenta total.Nu mi cere ajutorul decat atunci cand o situatie o depaseste efectiv datorita varstei, in rest , se descurca singura.

Simte si ea ca e frumoasa , o vad cum se admira in oglinda , dupa ce se imbraca, o vad cu cata gratie isi trece peria prin par, cum isi asorteaza ea hainele, cum fuge repede la parfumurile mele si oscileaza cu care sa se dea .

O vad o tipa foarte cocheta si foarte sexy cand va creste ea , are gusturi de pe acum stie clar ce vrea , cum vrea.

Se uita printre  hainele mele si imi atrage atentia ca nu am mai imbracat nu stiu ce haina, sau ca nu m a vazut deloc in geaca de piele neagra , care ii place si ei foarte mult, de altfel.

Nu lipsesc momentele in care e copilaroasa, stangace , in care ii place sa se rasfete la mine in brate, isi da si ea seama ca a crescut si trage de timp cumva , vede bebelusul casei cum se pisiceste si vrea si ea.

Inca imi poarta pantofii in casa , zilnic , ii place sa se imbrace in rochii si sa si ia pantofi cu toc.Asa cocotata pe tocuri, aproape ca mi ajunge la umar …si vad un viitor nu foarte indepartat in care vom imparti nu numai pantofii, ci si hainele, bijuteriile si experientele noi care ne asteapta pe amandoua , pe acolo, pe undeva…

 Da, momente care ma fac sa ma trezesc la realitate si sa vad ca fetita timida, mica si draguta se transforma usor , usor intr o domnisoara cu principii, cu viziuni diverse asupra situatiilor prin care trece ea , cu o independenta care prinde aripi din ce in ce mai mult…

WP_20141108_012

 

 

WP_20141108_010

WP_20141108_006

WP_20141108_020

Lasă un răspuns

