1 an si 5 luni

Ne apropiem incet de 2 ani.Si de intoarcerea mea la servici.Care imi da emotii, pentru ca daca la Daria lucrurile au mers grozav , nu stiu la ce sa ma astept acum, cu Ingrid.Parca o vad mai lipita , mai greu de a se deconecta de mine….poate va fi normal, nu stiu, vom vedea.

Ea este acelasi copil vesel si lipicios, cu ochii mari si rotunzi , tot ea zambeste mai mereu, uneori , cand nu cunoaste, strengareste asa , e delicioasa.A crescut mult, deja avand o pe Daria , dezvoltarea ei parca a fost accelerata de sora ei.Vorbeste mult, stie foarte multe cuvinte, stie sa arate/explice/exprime cam tot ceea ce isi doreste.Si are si o ambitie grozava atunci cand isi propune ceva , asa ca nu mi fac griji ca nu am fi cumva pe aceeasi lungime de unda, in vreun moment.

Am trecut si de perioada noptilor cu treziri….infinite, si parca e ceva schimbat.Incercam sa ne obisnuim cu noua postura, cu noul program.Si parca nu acum mult timp , ma gandeam cand o sa reusim sa dormim macar cateva ore legate.Ei bine , s a dus si asta si serios acuma , incep sa uit toate noptile alea.

Este intr o continuua alergatura , la propriu, pentru ca nu exista coltisor al acestei case care sa nu  fi fost atins de curiozitatile ei.O are pe Daria, cu care se antreneaza si angreneaza in mai toate, incepand cu masa, baie, joaca, vocabular, nazbatii , orice.Daria este si  foarte rabdatoare, ceea ce o ajuta pe ea foarte mult.Ii place sa o invete, sa o solicite , sa o vada progresand.Chiar imi spunea zilele trecute ce diferenta este acum , de cand a crescut Ingrid si vorbeste si se tot minuna cum se schimba lucrurile.Acum de fapt, intelege ea care e faza cu etapele de crestere, bebelusie , si altele.

Sunt doi copii , doua fete minunate, total opuse ca si personalitati, poate si ca trasaturi, pentru ca mi se spune frecvent  ca nu par surori, desi eu am unele poze cu Daria de varsta ei ,  in care  le as putea confunda foarte usor.

Mananca aproape orice, o depaseste pe sora ei , la capitolul alimentatie.Aici, nu exista multe de scris, e copilul care mananca orice, oricand.Este un mare fan suzeta, cum a fost si Daria , de fapt si nu , chiar nu mi fac nici o grija ca nu vom renunta la ea, ca exista multe curiozitati cum si cand va renunta ea la suzeta, am siguranta ca nu vom pasi pragul gradinitei cu suzeta si de o vom face , vom fi funny, da.Are 8 dinti pana acum si inca multi pe drum , motivul pentru care acest obiect atat de „discutat” , suzeta, chiar ne ajuta in acest moment , plus ca este obiceiul ei de a adormi.Daca „zboara” acum , doar pentru ca „asa trebuie” , ea va trebui sa isi gaseasca un alt obicei de a adormi, insa cum pe noi nu ne deranjeaza instrumentul in discutie, mergem cu ea .

Acum , ca sa nu uit  si  ca sa ne amuzam peste ani , asa cum o facem acum , cand imi amintesc sau citesc cuvintele Dariei in perioada de bebelus , m am hotarat sa incerc sa i le scriu, sper sa reusesc .Sunt mult mai multe , sper sa mi amintesc mare parte din ele: „tai=stai”, „cosi=cos”, „asi=ingerasi”, „Daia=Daria”, Iaia=bunica, lulu=lolu( bunicul), pat=pat, mana=mana, nana=suzeta, susi=sus, josi=jos, numara „unu, doi, tei”, cutu=catel, miau e pisica, oco=sus, dite=dinte, hai=hai, maca=ratusca, ca=cal, tuda=mickey mouse, pac=cap, buf sau poc cand se loveste, usa=usa, bebe=bebe, mai nou ne striga „mami ” si „tati”, auzite de la Daria.Repeta si retine cam orice , nu le mai retin, ca s multe zi dese.O sa incep sa le scriu mai des sa nu se piarda.

Acum e fascinata de zapada, ar sta numai afara.Zapada, avem din belsug , fir ar ea sa fie…

Această prezentare necesită JavaScript.

 

Lasă un răspuns

