De la munte

Weekendul asta am fugit la munte.Am facut bagajele, ne am luat copiii si dusi am fost.Asa , pe nepregatite , pe ultima suta de metri.Si a fost foarte frumos.Fetele s au distrat la maxim , noi ne am simtit foarte bine, ba chiar am mancat la un restaurant , ceea ce pentru multi pare imposibil , cum sa faci fata cu doi copii, apuci sa faci ceva, da , apuci sa faci multe daca vrei  , zapada a fost din plin , sanius, obraji cu bujori, si copii fericit.Si parinti multumiti ca au reusit sa fuga un weekend la munte.Si pentru ca ne a placut , peste 2 saptamani repetam figura , cu fetele si cu o gasca mare de prieteni.Abia asteptam, fetele la fel!Daria ne tot intreaba cand se fac doua saptamani !

Această prezentare necesită JavaScript.

 

 

Lasă un răspuns

